fbpx

„Ako se samo fokusiramo na velike ciljeve lako izgubimo motivaciju i kompas.“ – Matija Dunaj

Matija je ravnatelj Fitnes učilišta. Njegovi zaposlenici se svakodnevno susreću s Matijinim novim idejama i ciljevima. Taman nauče jedan proces, kad evo Matije s novim, jer ovaj je sad još bolji inovativniji. Pratiti njegov tempo je zahtjevno, ali izazovu se uvijek odazivamo. Zašto je to tako i zašto ne gubimo motivaciju pročitajte u intervjuu, a detaljnije će  Matija objasniti na kongresu.

1. Tim Fitnes učilišta odavno zna za tvoju ljubav prema strateškom planiranju, postavljanju ciljeva i jasnom definiranju procesa. Možeš li i s ostalima ukratko podijeliti koju prednost vidiš u takvom cjelovitom pristupu u svakom segmentu poslovanja i djelovanja?

Glavne prednosti jasno definiranih ciljeva i ključnih rezultata OKR (objectives and key results) koji ih opisuju jest fokus organizacije, jasnoća tko i do kada izvršava određeni zadatak, mjerenje napretka k definiranom cilju i samim time mogućnost da se ostvare bolji rezultati od onih koje smo u tom trenutku smatrali mogućim.

2. SMART ciljevi ključ su uspjeha. Sjećaš li se u kojem si trenutku osvijestio njihovu važnost i shvatio da se taj pristup mora svugdje upotrebljavati?

Filozofija definiranja ciljeva jednaka je u malim i velikim organizacijama, ali isto tako i u svakog pojedinca. Još tijekom rada kao osobni trener shvatio sam da SMART definirani cilj pomaže u motivaciji klijenta ali i samog trenera da se isti ostvari. U poslovnom svijetu, samo organizacije koje jasno definiraju ciljeve i ključne pokazatelje uspješnosti maksimalno koriste svoj potencijal.

3. Koliko je bitno postavljanje ciljeva za osobe koje su u fitnes sektoru? Kada bi te netko pitao: “Zar nije da je strateški pristup i postavljanje ciljeva predviđeno za velike korporacije i klasične biznise?” što bi mu rekao?
Bez definiranog cilja ne znamo radimo li dobar posao i jesmo li na pravom putu. U fitnesu je to posebno bitno jer se velike promjene koje klijenti očekuju ne događaju u kratkom roku. Stoga je bitno definirati i kratkoročne ciljeve koji su jasni i realno ostvarivi. Ako se samo fokusiramo na velike ciljeve lako izgubimo motivaciju i kompas.
4. Kako si se odlučio baš govoriti o temi definiranja ciljeva na 4. Kongresu Fitnes učilišta? Što će polaznici Kongresa sve moći čuti na tvom predavanju?
Želja mi je predstaviti jednostavnu metodologiju definiranja ciljeva koja je opće prihvaćena u velikim i uspješnim organizacijama kao što su Google, Intel, Samsung etc. Ona je u suštini jednostavna i omogućuje laku primjenu za definiranje ciljeva pojedinca, ali i malih i velikih organizacija.
5. Jesi li osmislio koju ćeš predavačku metodu koristiti s obzirom na to da nije riječ o nekoj klasičnoj fitnes temi?
Najviše ću se osloniti na primjere definiranja ciljeva od klijenta u fitnesu, zatim ciljeva trenera i na kraju jednog fitness centra kako bi se svi sudionici mogli pronaći u jednoj od priča.

Cilj predavanja: OKR metodologija definiranja ciljeva prihvaćena u fitnes industriji u RH
Očekivani rezultat 1.: Prezentirani svi primjeri OKR metodologije u fitnesu
Očekivani rezultat 2.: 100% publike razumije primjenu OKR metodologije u fitnesu
Očekivani rezultat 3.: 30% publike će dalje istražiti OKR metodologiju

prijavi se za blog
blog prijava na newsletter

Autor bloga

Karmen Korda

Karmen Korda, mag. paed. soc.

Magistra socijalne pedagogije i bivša polaznica Fitnes učilišta, instruktor grupnog fitnesa uz glazbu. Po završetku fakulteta dolazi na Fitnes učilište kao stručni suradnik i spaja socijalnu pedagogiju kao primarnu struku s fitnesom. Naglasak stavlja na važnost zdravstveno usmjerene tjelesne aktivnosti na sve aspekte ljudskog bića- biološki, psihološki i sociološki te naglašava važnost odnosa i pristupa instruktora i ostalih stručnjaka prema vježbačima/klijentima. Također, iskustvo stječe i u vođenju različitih grupnih programa.

Povezani blogovi