![](https://fitnes-uciliste.hr/wp-content/uploads/2018/12/IMG_0060.png)
21 Sep S 2500m2 smo ”Jednostavno najveći” ali i stvarno najbolji Zvonimir Boras, XXL fitness centar
2009. godine XXL fitness centar je otvorio vrata svog zaista XXL prostora u Zagrebu i napravio veliki iskorak u ponudi fitness centara. Još uvijek je najveći, a jedan od vlasnika, Zvonimir Boras, nam je rekao zašto su opstali uz ogromnu konkurenciju i kako se XXL fitness centar proširio na ostale gradove.
![](https://fitnes-uciliste.hr/wp-content/uploads/2018/12/IMG_0058-768x432.png)
1. Koliko dugo već postoji ”XXL fitness centar” i da li ste bili skeptični hoće li tako jedan prostrani koncept koji ste zamislili zaživjeti? Danas ste prisutni u nekoliko gradova diljem Hrvatske, koliko i gdje?
Prvi XXL fitness centar, otvoren je 2001. godine u Osijeku, sa strane moga partnera, Željka Hercega, velikog i upornog entuzijasta, koji je do 2009. godine otvorio još dva fitnessa u Osijeku. Od samog početka XXL je poznat po dobroj, radnoj atmosferi i praćenju novina u svijetu fitnessa i grupnih programa.
2009. godine, zajednički otvaramo XXL u Zagrebu, na Zagrebačkom velesajmu u paviljonu 25, na 2500 m2, s preko 200 radnih mjesta i četiri dvorane. Uz velika novčana ulaganja, na samom početku smo prepoznati kao potpuno novi pristup: neograničeno korištenje za povoljnu cijenu, bez čekanja. I, uspjeli smo.
Danas je XXL prisutan na četiri lokacije u Osijeku, Zagrebu na tri lokacije, dvije na Zagrebačkom velesajmu, jedna na Kvatriću, te u Spaladium areni u Splitu.
2. Što je više članova, to je više i želja kojima se želi udovoljiti. Kako rješavate taj segment odnosa s korisnicima?
Smatram da su korisnici usluga fitness centara izuzetno dobro informirani o trendovima i jako dobro definiraju svoje zahtjeve. Mi nastojimo u dnevnoj komunikaciji osluškivati zahtjeve naših članova, a pogotovo pritužbe, rješavanju kojih pridajemo izuzetno značenje. Najbitniji segment u svim fitnesima je čistoća i higijena, koju nastojimo održati na najvišoj mogućoj razini.
![](https://fitnes-uciliste.hr/wp-content/uploads/2018/12/lift.jpg)
3. Koliko je vremena i truda potrebno uložiti u marketing?
Marketing je sve što nas okružuje, od 07,00 u jutro do 23,00 navečer. Marketing je osmijeh naši djevojaka na recepciji i staloženi i profesionalan pristup naših trenera. Marketing je i komunikacija putem društvenih mreža, koju iz mjeseca u mjesec poboljšavamo. Ulažemo u sve navedeno puno truda i vremena, uz vrlo bitan naglasak na pozitivnu usmenu predaju o nama.
4. Koliko je važno da fitnes centar nudi neku dodatnu uslugu u svom prostoru, uz redovnu uslugu teretane i grupnih programa?
Moje je mišljenje da su dodatni sadržaji bitni, ako se za njih ima dovoljno prostora, vremena i novaca, te ako se dodatni sadržaji vode na profesionalan način. U protivnom, loše gospodarenje može biti veliki uteg. U tom segmentu, uvijek smo skloniji poslovno-tehničkoj suradnji s profesionalcima, koji u okviru naših centara vode svoje programe. Svi zajedno znamo sve.
5. Što na razgovoru za posao nikako ne izostavljate, kada tražite nove instruktore i trenere?
Uz završenu naobrazbu, odnosno KIF, ili neko drugo certificirano učilište,poput Fitnes učilišta, vrlo nam je bitna motiviranost i predanost poslu. Tražimo univerzalce, kojima nije teško nakon pokazanih vježbi novom članu, zategnuti vijak koji je popustio, ili provjeriti čistoću u svlačionicama, a na kraju nam dati prijedlog što da stavimo na Facebook.
![](https://fitnes-uciliste.hr/wp-content/uploads/2018/12/teretana.jpg)
6. Koje su novosti u planu za ovu sezonu XXL fitness centara?
Tijekom ljeta, renovirali smo gotovo sve prostore. Postavili smo nove podne obloge u prostore teretana, dodatno uljepšali dvorane za grupne programe, uveli nove grupne programe, organizirat ćemo češće promocije, od dodataka prehrani, kozmetike za sportaše i rekreativce, do prezentacija novih sprava i opreme.
Uz naš slogan Jednostavno najveći!, želim zaslužiti i pridjev stvarno najbolji.
Autor bloga
![](https://fitnes-uciliste.hr/wp-content/uploads/2018/11/Marija-Jurina-1-300x159.png)
Marija Jurina, mag. cin.
Magistra kineziologije sa usmjerenjem fitnes. Od početka studija je demonstrator na kolegiju Aerobika te se uz studij usavršava na raznim fitnes konvencijama i kongresima u Hrvatskoj i izvan granica te radeći u fitnes centrima. Nakon što je diplomirala dobiva naziv vanjskog suradnika na Kineziološkom fakultetu za aerobiku i grupne programe, Stručnom studiju za izobrazbu trenera u Zagrebu te predavača na Fitnes učilištu na odjelu za edukaciju instruktora grupnih programa uz glazbu. Privatni trener, trener raznih grupnih programa te certificirani WalkExercise, TRX i FloDance trener sa praktičnim iskustvom jedanaest godina.
Povezani blogovi
-
Zašto ideja o radu sa starijim osobama UOPĆE NIJE loša ideja?
Loša je ta da svi starimo i, nažalost, ne možemo to nikako zaustaviti. No, da ubacimo malo pozitive - dobra vijest je da nikad nećemo biti mlađi ne...
03 June, 2024 -
Trening za vrijeme menstrualnog ciklusa
Mjesečnica, poznata i kao menstruacija, predstavlja prirodni ciklus s kojim se žene susreću svakog mjeseca. Za mnoge od nas, ovo je vrijeme obilježeno...
14 March, 2024 -
6 razloga zašto odabrati funkcionalni fitnes
rema ACSM-u (2), funkcionalni fitnes definiran je kao oblik treninga koji koristi jakost za unaprjeđenje ravnoteže, koordinacije, proizvodnje sile, sn...
19 February, 2024