fbpx

S 2500m2 smo ”Jednostavno najveći” ali i stvarno najbolji Zvonimir Boras, XXL fitness centar

2009. godine XXL fitness centar je otvorio vrata svog zaista XXL prostora u Zagrebu i napravio veliki iskorak u ponudi fitness centara. Još uvijek je najveći, a jedan od vlasnika,  Zvonimir Boras, nam je rekao zašto su opstali uz ogromnu konkurenciju i kako se XXL fitness centar proširio na ostale gradove.

1. Koliko dugo već postoji ”XXL fitness centar” i da li ste bili skeptični hoće li tako jedan prostrani koncept koji ste zamislili zaživjeti? Danas ste prisutni u nekoliko gradova diljem Hrvatske, koliko i gdje?

Prvi XXL fitness centar, otvoren je 2001. godine u Osijeku, sa strane moga partnera, Željka Hercega, velikog i upornog entuzijasta, koji je do 2009. godine otvorio još dva fitnessa u Osijeku. Od samog početka XXL je poznat po dobroj, radnoj atmosferi i praćenju novina u svijetu fitnessa i grupnih programa.
2009. godine, zajednički otvaramo XXL u Zagrebu, na Zagrebačkom velesajmu u paviljonu 25, na 2500 m2, s preko 200 radnih mjesta i četiri dvorane. Uz velika novčana ulaganja, na samom početku smo prepoznati kao potpuno novi pristup: neograničeno korištenje za povoljnu cijenu, bez čekanja. I, uspjeli smo.
Danas je XXL prisutan na četiri lokacije u Osijeku, Zagrebu na tri lokacije, dvije na Zagrebačkom velesajmu, jedna na Kvatriću, te u Spaladium areni u Splitu.

2. Što je više članova, to je više i želja kojima se želi udovoljiti. Kako rješavate taj segment odnosa s korisnicima?

Smatram da su korisnici usluga fitness centara izuzetno dobro informirani o trendovima i jako dobro definiraju svoje zahtjeve. Mi nastojimo u dnevnoj komunikaciji osluškivati zahtjeve naših članova, a pogotovo pritužbe, rješavanju kojih pridajemo izuzetno značenje. Najbitniji segment u svim fitnesima je čistoća i higijena, koju nastojimo održati na najvišoj mogućoj razini.

3. Koliko je vremena i truda potrebno uložiti u marketing?

Marketing je sve što nas okružuje, od 07,00 u jutro do 23,00 navečer. Marketing je osmijeh naši djevojaka na recepciji i staloženi i profesionalan pristup naših trenera. Marketing je i komunikacija putem društvenih mreža, koju iz mjeseca u mjesec poboljšavamo. Ulažemo u sve navedeno puno truda i vremena, uz vrlo bitan naglasak na pozitivnu usmenu predaju o nama.

4. Koliko je važno da fitnes centar nudi neku dodatnu uslugu u svom prostoru, uz redovnu uslugu teretane i grupnih programa?

Moje je mišljenje da su dodatni sadržaji bitni, ako se za njih ima dovoljno prostora, vremena i novaca, te ako se dodatni sadržaji vode na profesionalan način. U protivnom, loše gospodarenje može biti veliki uteg. U tom segmentu, uvijek smo skloniji poslovno-tehničkoj suradnji s profesionalcima, koji u okviru naših centara vode svoje programe. Svi zajedno znamo sve.

5. Što na razgovoru za posao nikako ne izostavljate, kada tražite nove instruktore i trenere?

Uz završenu naobrazbu, odnosno KIF, ili neko drugo certificirano učilište,poput Fitnes učilišta, vrlo nam je bitna motiviranost i predanost poslu. Tražimo univerzalce, kojima nije teško nakon pokazanih vježbi novom članu, zategnuti vijak koji je popustio, ili provjeriti čistoću u svlačionicama, a na kraju nam dati prijedlog što da stavimo na Facebook.

6. Koje su novosti u planu za ovu sezonu XXL fitness centara?

Tijekom ljeta, renovirali smo gotovo sve prostore. Postavili smo nove podne obloge u prostore teretana, dodatno uljepšali dvorane za grupne programe, uveli nove grupne programe, organizirat ćemo češće promocije, od dodataka prehrani, kozmetike za sportaše i rekreativce, do prezentacija novih sprava i opreme.
Uz naš slogan Jednostavno najveći!, želim zaslužiti i pridjev stvarno najbolji.

prijavi se za blog
blog prijava na newsletter

Autor bloga

Marija Jurina, mag. cin.

Magistra kineziologije sa usmjerenjem fitnes. Od početka studija je demonstrator na kolegiju Aerobika te se uz studij usavršava na raznim fitnes konvencijama i kongresima u Hrvatskoj i izvan granica te radeći u fitnes centrima. Nakon što je diplomirala dobiva naziv vanjskog suradnika na Kineziološkom fakultetu za aerobiku i grupne programe, Stručnom studiju za izobrazbu trenera u Zagrebu te predavača na Fitnes učilištu na odjelu za edukaciju instruktora grupnih programa uz glazbu. Privatni trener, trener raznih grupnih programa te certificirani WalkExercise, TRX i FloDance trener sa praktičnim iskustvom jedanaest godina.

Povezani blogovi

  • rema ACSM-u (2), funkcionalni fitnes definiran je kao oblik treninga koji koristi jakost za unaprjeđenje ravnoteže, koordinacije, proizvodnje sile, sn...

  • Bol je evolucijsko nasljeđe koje ima za funkciju da nas upozori na nered u sustavu. Slično kao i lampica na autu koja odjednom zasvijetli. Bol je ne...

  • Prekomjerna tjelesna težina i pretilost karakterizirani su visokim postotkom masne mase u odnosu na nemasnu masu te su povezani s velikim brojem kroni...