fbpx

“Usluga online treninga u današnje vrijeme ide mnogo dublje i daje mogućnost svakom treneru da se riješi problema fizičkog i vremenskog kapaciteta i dodatno proširi svoje poslovanje” – Petar Jurina

Petar Jurina 31.1.2020. držati će predavanje o modelima online treninga i alatima koji se mogu koristiti. Kako napraviti nešto više u svom poslovanju, o marketinškim trikovima i savjetima te gdje to sve danas ide, popričali smo s Petrom u našem intervjuu.

Vidimo se 31.1. i 1.2.2020. godine na 5. Kongresu Fitnes učilišta!

1. Petar, što te potaknulo na to da pomažeš drugima u izgrađivanju svog poslovanja? Kako opisuješ svog idealnog klijenta?

Proteklih 9 godina, koliko sam uključen u rad na području fitness industrije imao sam priliku upoznati velik broj trenera. Ono što sam otkrio kao najveći problem kod velikog broja, usudio bih se reći 90% njih je nedovoljno ili jako malo znanje o marketingu i poslovanju. Dok istovremeno taj problem u Basic Gym One-u nismo imali, kroz pitanja i interes koji su iskazivali svi treneri koji su dolazili na edukacije shvatio sam da je tu moja prilika da im u tome i pomognem – od onog najčešćeg problema – nedostatka klijenata do onih koji dolaze nakon toga – povećanja profita, poboljšanja kvalitete usluge i iskustva klijenata jer na kraju sve to zajedno dovodi do stabilnog, održivog i profitabilnog poslovanja.

Moji idealni klijenti su ozbiljni i ambiciozni treneri i vlasnici dvorana (teretana) koji žele napraviti nešto više u svom poslovanju i svjesni su da se ovim poslom žele baviti i za 10 godina, te da to podrazumijeva i ulaganje u razvoj njihovih poslovnih i marketinških vještina.

2. Kada govoriš o marketingu, koja je neizostavna riječ koji koristiš? Što je najbitnije u marketingu danas i zašto baš to?

Neizostavna riječ definitivno je kontinuitet, a kontinuitet je posebno bitan u kontekstu sadržaja. Pisanje, snimanje i kreiranje kvalitetnog sadržaja prvi je korak za kvalitetan marketing usmjeren na idealnog klijenta i to je ono najbitnije. Bez kvalitetnog sadržaja teško je educirati idealnog klijenta i doprijeti do njih, postaviti se kao autoritet i “zavući im se pod kožu” kako bi upravo u vama prepoznali osobu koja ima rješenje za njihov problem.

3. Na kongresu ćeš govoriti o online treninzima, možeš li nam dati mali uvid u tu temu, ako osoba želi krenuti s prodavanjem online treninga, koje su ključni koraci za uspjeh?

Online trening za sada je novost na našem tržištu. Iako se radi već nekoliko godina, prava usluga online treninga u današnje vrijeme ide mnogo dublje i daje mogućnost svakom treneru da se riješi problema fizičkog i vremenskog kapaciteta i dodatno proširi svoje poslovanje. Za sve trenere koji žele krenuti s uslugom online treninga ključne su 3 stvari – marketing, prodaja i dobar sustav (tj. organizacija). Prvi i najvažniji korak je marketing jer je potrebno znati kako se izdvojiti iz mase i pronaći svoju ciljanu publiku. Sljedeći korak nakon toga je prodaja, tj. poboljšanje i svladavanje vještina prodaje – što će omogućiti naplatu te usluge po cijeni koja opravdava vrijednost i trud potreban za postizanje rezultata kod klijenata – jer kvalitetna usluga online treninga zahtjeva puno vremena i ne spada u nikakav oblik “lake zarade”. Treći korak je imati dobro posložen sustav za provođenje usluge online treninga ovisno o modelu koji trener želi provoditi i odgovarajuće alate koji mogu ubrzati i olakšati taj posao. O svim modelima online treninga i alatima koji se mogu koristiti pričat ću detaljnije na kongresu.

4. Također, na kongresu ćeš nam pričati i o istinama i mitovima online treninga. Smatraš li da online trening može zamijeniti privatni ili grupni trening na kojemu je osoba licem u lice s trenerom? Kako nadomjestiti taj nedostatak?

Tako je. Svjestan sam da postoje oni koji su skeptični prema ovom obliku treninga, te isto tako oni koji vjeruju u uspjeh takve usluge. Svaki oblik usluge ima svoje prednosti i nedostatke, pa tako i online trening, ali uz dobro planiranje i organizaciju, zasigurno se one pozitivne stvari mogu istaknuti, a one negativne ublažiti kako bi klijent dobio ono što želi, a to je rezultat. Ne vjerujem da online trening može zamijeniti neki od oblika treninga uživo, kao što ni grupni trening nije i neće zamijeniti model individualnog treninga. Online trening samo je još jedan način i oblik usluge – koji se također može provoditi u individualnom i grupnom obliku. Nedostatak kontakta uživo može se nadomjestiti većom razinom komunikacije i podrške – što je zapravo prednost i ključ uspjeha u provođenju ovakvog oblika usluge.

Autor intervjua

Aneta Armano Perak, mag. cin.

Magistra kineziologije, studirala na  Kineziološkom fakultetu u Zagrebu, usmjerila skijanje, pronašla se u području edukacije i obrazovanja i promociji zdravstveno usmjerene tjelesne aktivnosti. Iskustvo rada stjecala je kroz više godina kao trenerica sportskog penjanja te učiteljica skijanja, kako mlađih uzrasta i adolescenata tako i  djece s dijagnozama poput Downovog sindroma, ADHD- a i autizma, anoreksije, i kao trenerica u školi trčanja. Zanimanje za područje napretka edukacije i znanstveni rad oduvijek ju je privlačio, a postala je dio FIEP New Leaders grupe na poziv i time dobila priliku predstaviti sebe i svoj rad u Luxembourgu 2017. godine.  

Vikendom je u pravilu na Bikčevićevoj pa se veseli vidjeti vas gore!

Povezani blogovi